И.Шорманов атындағы орта мектеп http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/ ru И.Шорманов атындағы орта мектеп DataLife Engine "Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы" үлгілі сабақ http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/189-aza-handyyny-leumettk-rylymy-lgl-saba.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/189-aza-handyyny-leumettk-rylymy-lgl-saba.html





]]>






]]>
admin Tue, 07 May 2024 17:09:20 +0600
2022-2023 оқу жылына Свот талдау http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/162-2022-2023-ou-zhylyna-svot-taldau.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/162-2022-2023-ou-zhylyna-svot-taldau.html ]]> ]]> admin Sat, 04 May 2024 12:01:10 +0600 «Lesson Study» зерттеу жұмысының жүргізілуі. http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/161-lesson-study-zertteu-zhmysyny-zhrgzlu.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/161-lesson-study-zertteu-zhmysyny-zhrgzlu.html ]]>  «Lesson Study»  зерттеу жұмысының  жүргізілуі. 

Қазіргі уақытта әбір педагог үшін өз білімдерін шыңдау, дамыту басты мақсат болып табылады. Себебі, білім бір орында тұрмайды, ол үздіксіз дамып отырады. Әр күн сайын біз жаңа ашылулар, жаңалықтар заман ағымына қарай шығуда. Сол жаңалықтардың бірі — «Lesson Study» әдісін біз мектебімізде қолданғанымызға біраз жыл болды. Lesson Study — мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білім жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл. Lesson Study зерттеу тобына жоспарлау, оқыту, қадағалау, оқыту мен оқуды талдау, өз қорытындыларын тұжырымдап, құжаттарды бірлесіп жүзеге асыратын шығрмашыл мұғалімдерден топ құрылды. Мектепте сабақты зерттеу және іс-әрекетті зерттеу тобы құрылды. Сабақты зерттеу тобының өзі екі топқа бөлінді, бірі – бастауыш сынып болса, екіншісіорта буынды қамтыды. Бұл тәсіл жаңа әдіс- тәсілдерді тиімді пайдалана отырып, сабақты, оқушыны, іс-әрекетті зерттеу Бекенова Аида Кожахановна, қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі, «Lesson study» шығармашылық топтың жетекшісі МЕКТЕПТЕГІ «LESSON STUDY» ӘДІСІ арқылы оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру, алған білімін өмірде пайдалануға дағдыландыру мақсатында жүргізілді. Сонымен бірге оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, өзін –өзі бағалауы мен өзара бағалауды, сондай-ақ сыни бағалау тәсілдерін жетілдіру және топтық, жұптық жұмыс көмегімен дескрипторлар мен рубрикаторларды құрастыру, білім сапасын арттыру, АКТ қолдану барысында мұғалімдерге қолдау көрсету, интербелсенді тақта және сыныптағы әрекеттестікті дамыту, мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге, ЖАДА тиімді пайдалану секілді мектепті дамыту жоспарының басымдылықтарын қамту жоспарланды. Сабақты зерттеу, яғни Lesson Study әдісі құнды мәліметтер жинақтауға, тәжірибеміздің жақсаруына көп септігін тигізді. Сабаққа қатысқан шығармашыл топ мүшелері сыныпта анықтаған зерттеу проблемасы ауқымында оқушының әрекеттерін бақылап, олардың қалай оқитындықтарына назар аударып, оқушылармен сұхбаттасып, олардың оқудағы жетістіктері мен қиындықтарын айқындап, сабақты талқылағанда осыларды дерек ретінде қолданып, келесі сабақты жақсартуға қолданды. Lesson Study әдісін қолдану барысында көпшілігімізге белгілі әрі негізгі ұстанымдарға сүйеніп жұмыс жүргізілді. Жұмыс «бірлесу, ақылдасу, қолдау» ұғымдары аясында жүзеге асырылып, мұғалімдерді тұрақты түрде, толассыз кәсіби шеберлігін дамытуға ынталандырып, ұжымдағы ынтымақтастықты дамыта түсуге септігін тигізді. Сонымен бірге сыныптың білім сапасын 

көтеруге, айқындалған мәселені шешуге аз болса да үлесін қосты. «Ойлау оңай, әрекет қиын, ал ойды әрекетке айналдыру ең қиын нәрсе», деп И. Гете айтқандай біздің шығармашыл топ ұстаздары алдарына қойған айқын мақсатқа жету жолында талмай еңбектенді. Сондықтан да Lesson Study-оқушыларға саналы білім беруді көздеген бір мақсат пен міндетке жұмсалған ұстаздар шеберханасы десек артық етпейді.

   Бұл жұмыстың мақсаты: оқыту үдерісіндегі тәжірибені жақсартуды және жетілдіруді зерттеу. Сабақ жоспарын құру барысында бастауыш мұғалімдерінен құралған топ бірігіп, зерттеу сабағын ұйымдастыру үшін әдебиеттік оқу пәні таңдап алынды. Зерттеуші топ аптасына бір реттен жиналып, А, В, С деңгейіндегі оқушылар тобына жататын оқушының сабақ барысында іс-әрекетін зерттеу үшін, оның қажеттілігін анықтауға болатын тиімді әдіс-тәсілдерді сабақтың жоспарын құруда талқылап шықты. Бірінші зерттеу сабағы әдебиеттік оқу пәнінен «Құмы да қымбат туған жер. Құм мінезі» тақырыбында өтті. Өткен сабақты «Миға шабуыл» әдісі арқылы қорытылды. Осы сабақ барысында анықталып алынған А, В, С деңгейіндегі оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін мұғалімдер зерттеп шықты. Ашық сұрақтар арқылы, жеке жұмыстар мен тапсырмалар беру арқылы сабаққа деген қызғушылығы мен топ арасында көшбасшылық қабілетін А деңгейіндегі оқушылар көрсете білді. В деңгейіндегі оқушы туған жер туралы шығарма оқып, өз ойымызды білдіреміз дегенде нақты жауап бере алмады. Оқушы үнін тыңдаған кезде А деңгейіндегі оқушы кейіпкерге сипаттама беріп, мәтін мазмұнын әңгімелеп айтып берді. Яғни, сыни тұрғыда ойлау қабілетінің жоғары екендігін аңғарта түсті. С деңгейдегі оқушыға «Қызыл кітаптың шыққан жылы?» деген сұрақ қойылды. Бұл сұраққа               С деңгейіндегі оқушы толық жауап бере алды. Үй тапсырмасына берілген сұрақтар құрастыру бойынша А деңгейіндегі оқушы белсенділік танытты. Келесі сабақта В деңгейіндегі оқушының белсенділігін арттыратын әдісті қолдану керектігі айқындалды. Жаңа сабақты түсіндіруде «Еркін әңгіме» әдісі арқылы бастай отырып, мәтін бойынша бейнеролик көрсетілді. Көрсетілген бейнеролик арқылы оқушылар мәтін мазмұнын толық түсінді. Сондай-ақ, үшінші сыныпта өткен сабақ бойынша білімдерін де еске түсірді. Жаңа сабақ «Кестемен жұмыс» арқылы ашылды. Автор туралы мәліметтермен таныса отырып, «Домино» әдісі арқылы жүргізілді. Топтық жұмыс кезіндегі «Сатылай кешенді талдау» әдісінде С деңгейіндегі оқушы мәтінге сүйене отырып, екі сұраққа жауап берді. В деңгейіндегі оқушы кестені толық толтырып жаза алды. А деңгейіндегі оқушы тапсырманы лезде орындап, туған жерге деген сүйіспеншілігін білдіріп тұрған тұсты тауып оқып, мәтелдің мағынасын аша білді. Сондай-ақ, алдыңғы сабақтарда қолданып жүрген «Синквейн» әдісі арқылы үйден «Қызыл кітап» сөзіне құрастырып келген бес жолды өлеңін оқып берді. «Кейіпкерге хат» жазуда А, В, С деңгейіндегі оқушылар өз деңгейілері бойынша кейбір оқушы «Қойшы Барханға», кейбір оқушы «Құмға» арнап хат жаза алды. Бұл зерттеу сабақтары зерттеуге алынған оқушылардың келесі деңгейге өтуіне мүмкіндіктер берді.Зерттеуге қатысатын мұғалімдер тобы келесі кезең жұмысын жоспарлады. Екінші зерттеу сабағы 

әдебиеттік оқу пәнінен «Суасты тіршілігіне қамқорлық. Балықтарға көмек» тақырыбында өтті. Сабақтағы үй тапсырмасын сұрау «Фишбоун» әдісі арқылы басталды. Оқушылар өз қызығушылықтарымен үйден алдын ала дайындап келген балықтар туралы шығармашылық жұмыстарымен таныстырды. «Кім қызықты ақпараттар біледі?» деген сұраққа А деңгейіндегі оқушы өте жақсы жауап бере алды. Жаңа сабақ тақырыбы мен авторын таныстыруда алдыңғы сабақта қолданылған «Домино» әдісі өз жалғасын тапты. Оқушылар бұл әдіс бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, жылдам орындай алды. Балықтар туралы бейнеролик көрсетілді. Көрсетілген бейнероликке қарап, оқушылар көптеген суасты әлеміндегі тіршілікпен танысты. Топтық жұмыста «Сатылай кешенді талдау» әдісі арқылы шығарма атын, авторын, кейіпкерлерін және шығарма жанрын таба білді. Мәтінді тізбектей оқу кезінде В және С деңгейіндегі оқушылардың белсенділігі арта түсті. Сабақта оқушылар бірін-бірі тыңдап, қызығушылықпен жұмыс жасады. Бұл сабақта оқушыларда ой еркіндігі пайда болып, ойларын дұрыс тұжырымдап айтуға тырысты. Кесте бойынша жеңіл сұрақ және күрделі сұраққа А және В деңгейіндегі оқушылар 4 «Ә» сыныбында жүргізілген Lesson study зерттеу сабағының оқушылар білімін жетілдірудегі ықпалы Молдахметова Ұлжан Отарбаевна, бастауыш сынып мұғалімі өздеріне тиісті сұраққа дұрыс жауап бере алды. С деңгейіндегі оқушыға күрделі сұрақтар қиындау болды. Жеңіл сұрақтарға жауап бере білді. Мәтіннің мазмұнын айтуда С оқушысы өз ойын қысқаша жеткізіп, жетелеуші сұрақтарға жауап берді. Сабақ соңында кері байланыс «Желкенді кеме» әдісі арқылы берілді. Сабаққа қызығушылықпен қатысып, келесі сабаққа оқушылар өз бетінше ізденіс жұмыстарын жасап келуді жоспарлады. Үшінші зерттеу сабағы әдебиеттік оқу пәнінен «Жануарлардың сипаты. Дуадақ» тақырыбында өтті. Сабақты «Миға шабуыл» әдісімен бастай отырып, яғни оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтар арқылы доминоны құрастырды. Дуадақ құсы туралы бейнеролик көрсете отырып, оқушылар «Еркін әңгіме» әдісімен ой бөлісті. «Миға шабуыл» кезінде А деңгейіндегі оқушыға «Әлсіз жануарларды қорғауға көмектесіп көрдің бе?» деген сұрақ қойылды. Бұл сұраққа ойлана отырып жауабын айтып, үйден жазып келген шығармасын оқып, ой білдірді. А деңгейіндегі оқушы өзіне берілген сұраққа мүдірмей жауап берді. В деңгейіндегі оқушы домино құрастыруда қызығушылықпен қатысып, дұрыс жауап бере алды. С деңгейіндегі оқушы қарапайым сұраққа қысқа жауап берді. Жалпы сабақта көзделген әдістер оқу мақсатына негізделіп таңдап алынған. Сабақ оқу мақсатына жетті деп ойлаймын. Оқушылардың қажеттілігі ескеріліп қосымша тапсырмалар берілді. Осындай тапсырманы орындау барысында С деңгейіндегі оқушының сабаққа қызығушылығы артты. Ол дәптермен жұмыс кезінде «Кейіпкерге хат» әдісі бойынша С деңгейіндегі оқушы осы берілген тапсырманы орындап шықты. Сабақ соңында кері байланыс «Ақылды үкі» әдісі арқылы берілді. С деңгейіндегі оқушыда сабаққа деген қызығушылығы арта түсті. Ол кейбір сөздерді қате оқиды. С деңгейіндегі оқушымен әлі де қосымша тапсырмалар орындалып жатыр. Олардың бойларына сенім ұялайтындай кері байланыс берудің маңыздылығын ұқтым. Сондай-ақ, сабақтың әр кезеңінде тақырып бойынша қажетті әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану да оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыратынына көз жеткізілді. Оқушыға дер кезінде берілген тиімді кері байланыстың әсерін осы зерттеу сабақтарынан байқалды. Келесі сабақтарда оқушының қызығушылығын арттыратын осындай жұмыстар беруге болады деп шешім шығарылды. Жалпы сабақтарды қорытындылай келе, тізбектелген үш сабаққа алынған, «Домино», «Сатылай кешенді талдау», «Кейіпкерге хат» әдістерін жалғастыру қажет екендігі ескерілді. Жалпы сыныптың сабаққа деген белсенділігі, қызығушылығы арта түсті. Lesson study зерттеу сабағының оқушылар білімін жетілдірудегі ықпалы орасан зор. Оқушылар білімі арасында бәсекелестік орнады. Өз бетінше ізденіс жұмысы нәтиже көрсетті. Балалардың пәнге қызығушылығы арта түсті. Ауызекі сөйлеу мәдениеті қалыптасты, сауаттылығы артты. Сыни ойлау деңгейлері жоғарылады. Мұғалімдер де өзара тәжірибе алмасты.

   « Зерде» шығармашылық топтың атқарған жұмыс қорытындысы 

Білім алушылардың үлгерім мен білім сапасын зерделеу, жақсартуға жүйелі жұмыс  жасау үшін мектептің пән мұғалімдерінен пәндік Ассоциация құрамы бектілген. Мақсаты: нәтижеге бағдарланған білім беруде оқу-тәрбие үрдісінде инновациялық қызметті енгізу арқылы оқушыларды оқыту, тәрбиелеу, дамыту мақсатында шығармашылықпен жұмыс істейтін, бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелеп,  ертеңгі дамыған қоғам иесін қалыптастыратын кәсіби шебер ұстаздарды дамыту. Өзара тәжірибе алмасу, өздігенен білім көтеру, кәсіби құзерттілігін көтеру арқылы өз ісінің шеберін дайындау.«Зерде» Ассоциация қоғамдық бірлестігінінң жұмыс жоспары құрылып бекітіліп, мақсаты мен міндеті анықталды.  Шығармашылық  топтың  1-4- сыныптар арасында жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі У.Молдахметова, ЖМБ пәндер бойынша жетекшісі  биология пәнінің мұғалімі Д.Шерганакова, ҚГБ бойынша жетекшісі қазақ тілі мен әдебиет пәні мүғалімі  К.Сарыкова ұйымдасытыруымен мектептің әдістемелік жұмысының айлық жоспарына сай апталық жүргізілді. Мұғалімдер іс-тәжірибелерімен бөлісті. 

]]>
admin Sat, 04 May 2024 11:54:42 +0600
Сәуір айында «Қайсар» дене шынықтыру, көркем еңбек, музыка пән бірлестігінің онкүндігі өтті. http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/160-sur-ajynda-ajsar-dene-shynytyru-krkem-ebek-muzyka-pn-brlestgn-onkndg-tt.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/160-sur-ajynda-ajsar-dene-shynytyru-krkem-ebek-muzyka-pn-brlestgn-onkndg-tt.html ]]>  Сәуір айында  «Қайсар» дене шынықтыру, көркем еңбек, музыка пән  бірлестігінің онкүндігі өтті. 

«Қайсар» әдістемелік пән  бірлестігі (04.04-14.04.2023ж аралығында өтетін)  

4-сәуір күні көркем еңбек, музыка, дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері онкүндіктің ашылуына орай арнайы көрме, концерттік бағдарлама, мастер класс  ұйымдастырды. Домбырашылар ансамблі күй тартып, халық әндерін орындады. Пән мұғалімдері жаңаша тәжірибелерімен бөлісіп, «Спорт –таусылмас азық, өнер-сарқылмас байлық» атты онкүндігін ашық деп жариялады.   Шеберлік – шегі жоқ байлық болса,  ақыл – парасат тәжірибеден туатыны хақ!

5-сәуір  күні  көркем еңбек пәнінің мұғалімі Ж. Ешингалиева «Бақша гулдері. Дымқыл қағазға сурет салу» тақырыбында 2 «Ә» сыныбымен  үлгі сабақ өтті.  

Сабақ барысында «А-ля прима» әдісімен таныстырды. Оқушылар акварель краскамен  дымқыл қағазға сурет салып, шығармашылық жұмыспен айналысты.  Пән мұғалімі сурет салу барысында  қауіпсіздік ережелерін еске салды. Оқушылар өткен тақырыптарға шолу жасады. Берілген суреттердің ішінен натюморт, пейзаж, «А-ля прима» туралы білімдерін көрсетіп, түстерге қатысты тұжырдарды айтты. Сабақ соңында көркем еңбек пәнінің мұғалімі  Ж. Ешингалиева әріптесі  Н. Ержановтан   оқушылардың  жұмысын бағалап беруін сұрады. Н. Ержанов ерекше көзге түскен оқушылардың жұмысын атап өтіп, оларға оң бағасын  берді. 

Бұл әдіс пән мұғалімдерінің сабақ барысында өзара тығыз байланыс орнатылғанын көрсетті.

    6-сәуір  күні  Е. Нусипова  «Су әуені» атты тақырыпта 3 «Б» сыныбымен  үлгі сабақ өтті. Сабақ барысында оқушылар суға қатысты мақал-мәтелдер мен тыйым сөздерді айтты. Судың  химиялық қасиеті мен  физикалық күйін айта білді. Сондай-ақ  пәнаралық  байланысы  (дүниетану сабағымен) жүргізілді. Пән мұғалімі тәжірибе барысында  түрлі пішіндегі стакандарға су құйып,  әуен шығарып, түрлі тәжірибелер көрсетті. Су дыбыстарынан шығатын әуендерді тыңдатты.Балалар сабаққа аса қызығушылықпен қатысты. Сабақ соңында кері байланыста оқушылар өз ойларымен бөлісті. 

       04.04-14.04.2023ж аралығында дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері Ж. Аманбаев, К. Биримбаев, К. Парманов,                Д. Шерганаков, Д. Сугирбаев, А. Жанузаков дене шынықтыру сабағынан үлгілі сабақтар көрсетті. Сабақты бастамас бұрын ең бірінші кезекте өмір өауіпсіздігі ережесімен таныстырды. Дене қыздыру жаттығуларыларымен бастап, «Сиқырлы сандық» , «Кім жылдам», Екі жақты ойын: «Волейбол», «Көңілді ойындар», «Мен чемпион» «Санамақ», «Қазына іздеу», «Көкпар» т.б түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, өткізді.

Жалпы дене тәрбиесі сабағында оқытудың дәстүрлі емес құралдарын қолдану барсында оқушылардың дене тәрбиесін дамыту технологияларын жетілдіруге; адамгершілікке, сыйластыққа тәрбиелеуге, дене тәрбиесі арқылы жеке тұлғаның психофизиологиясын өзгеруге: өзін-өзі реттеуін қалыптастыру; дене тәрбиесі сабақтарын пәнаралық байланыс арқылы жетілдіріп,  дене қабілетін рухани құндылықтар арқылы дамыту; түррлі жаттығулар  арқылы жеке тұлғаның психофизиологиялық қабілеттерін дамыту; психикалық қуат мүмкіндіктері мен дене тәрбиесін сабақтастырып дамытуға т.б. қол жеткізуге болады.

]]>
admin Sat, 04 May 2024 11:48:43 +0600
Наурыз айында «Атамекен» бірлестігінің онкүндігі өтті. http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/159-nauryz-ajynda-atameken-brlestgn-onkndg-tt.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/159-nauryz-ajynda-atameken-brlestgn-onkndg-tt.html ]]> Наурыз айында «Атамекен» бірлестігінің онкүндігі өтті. 

28.03.2023ж. Тарих пәні мұғалі А.Зурдунова 7 «А» сыныбымен «XIX ғасырдың мәдениеттің дамуы» такырыбында үлгілі сабақ өтті.  Сабақта ынтымақтастық атмосфераны қалыптастырды. Музыкалық аспаптар арқылы топка бөлді. Өткен тақырыпты қазақ халқының салт-дәстүрлері әдет-ғұрыптары жөнінде көрініс көрсетті.О й шақыру арқылы сұрақтар қойылды. Кинометафера әдіс арқылы сабақтың тақырыбын анықтады. Үлгерімі төмен оқушылармен және дарынды окушылармен жұмыс жасады топтық жұмыс 2-тапсырма мәтінмен жұмыс, зерттеуді жариялау әдісімен анықтады.Сергіту әдәсі ойын түрінде жасалды. Окушыларды есте сақтау қабілетін анықтау болды 3- тапсырма жұппен жұмыс жасады .Оқушылар күйші сазгер туралы ақпарат жинап зерттеді. Сабақ соңында сұрақ- жауап, тик ток әдісімен сабақты аяқтады. Сабақта кері байланыс, қалыптастырушы бағалау, критериалды бағалау жүзеге асты. Оқушылар сабаққа белсене қатысты. 

     31.03.2023 жылы М. Момбаева Мария 9 «Б» сыныбына « Жаһанданудың негізгі ерекшеліктері» тақырыбында  үлгі  сабақ өтті. Сабақтың мақсаты: Жаһандану үдерісінің маңызы, оның кәзіргі замандағы лаңкестік қаупінің өсуімен байланысты мәселелерімен танысу; Халықаралық лаңкестік пен экстремизм ұғымдарымен күресу жолдарын анықтау. Мұғалім сабақ басында оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады .Өткен тақырыпка шолу қазақтың ұлттық ойыны «Жамбы ату» әдісі аркылы жүзеге асты. Миға шабуыл әдісі арықылы тақырыпты ашты.   Оқушылар әлемдік жаһандануға байланысты өз ойларын айтты. Әлемдік лаңкестік оқиғаларды ұйымдастырып отырған топтар жайлы бейне баян көрсетілді. Сабақ «SWOTT» талдау, «Айтарым бар»,  «Оқиға шыңы» әдістері арқылы оқу мақсатына жетуге бағытталған тапсырмалар берді. Оқушылар топтық, жұптық, жеке жұмыстар орындап сабаққа белсене қатысты. Мұғалім сабақтың соңында оқушыларды қанатты сөздер жазылған қаламмен марапаттап кері байланыс орнатты. 

  03.04.2023 жылы  тарих пәнінің мұғалімі Д. Құттықсеит 10 «А»сынып оқушылармен үлгілі сабақ өткізді. Тақырыбы: Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы өнері. Мұғалім сабақ барысында ынтымақтастық атмосферасын «Сарыарқа» күйімен қалыптастырды. Өткен сабақты «Минуттық жауап» әдісімен, АКТ бойынша жүзеге асырды.  Жаңа тақырып бейне материал бойынша ашылды. Оқушылар өз ойларын айтады. Оқушыларды жасырын ұяшық арқылы топқа бөлді .Сабақта Минуттық жауап әдісі зерттеу және талдау топтық жұмыс, түсін, талдау жеткіз әдісі арқылы топтарға мәтін ұсынып мәтін мазмұны бойынша топтық жұмыс жасады. ҚҰМ-САҒАТ әдісі бойынша жұптық жұмыс жүргізілді. Үш жақты түсіндірмесі күнделікті әдісімен дәптермен жеке жұмыс жүргізілді. Сабақтың соңында МИЛЛИОН кімге бұйырады? Әдісімен қорытындылайды және рефлексия пирамидасы әдісімен кері байланыс орнатты.

     29.03.23 М. Момбаева «Дарынды окушы ұлт болашағы,  дарынды оқушыларды ғылыми жобаға дайындаудың ережелері» атты тақырыпта коучинг өткізді. Мақсаты :дарынды оқушының ізденушілік қасиетін калыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Зерттеу жұмысымен айналысу оқушының аналитикалық ойлау қабілетін дамытады, шешім қабылдай алу қабілетін қалыптастырады. Коучингті психологиялық тренигпен бастап ұстаздардың бойына өзіне деген сенімділік ұялатты. Оқушыларды ғылыми-жобаға кезеңдерімен таныстырып өз тәжірибесіндегі шығармашылық жұмысымен бөлісті. 

31.03.2023 жылы Д.  Құттықсеит «Үлгерімі төмен окушылармен жұмыс» тақырыбында  коучинг өткізіді.Мақсаты: үлгерімі төмен окушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру мемлекеттік стандартты меңгерту. Коучинг барысында ұстаздармен тренинг жүргізді. Мұғалімдерді бейнеролик арқылы ой қозғап, пазл арқылы 3- топқа бөлді. Топпен жұмыс жасады.Сұрақ қою арқылы жеке жұмыс болды ойлан, жұптан ой бөліс арқылы жұптық жұмыс жүргізді. Мұғалімдер «3-2-1» әдісімен коучинг соңында кері байланыс жасады . 

       Апталықтың қорытындысы сканворд, кроссворд, ұлы тарихи тұлғалар және картадан орта ғасырдағы қалалар ды табуда және шешкен оқушыларды марапаттаумен аяқтады.


]]>
admin Sat, 04 May 2024 11:39:36 +0600
Қаңтар айында «Лингвист» орыс тілі мен ағылшын тілі пән бірлестігінің онкүндігі ұйымдастырылды. http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/158-atar-ajynda-lingvist-orys-tl-men-aylshyn-tl-pn-brlestgn-onkndg-jymdastyryldy.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/158-atar-ajynda-lingvist-orys-tl-men-aylshyn-tl-pn-brlestgn-onkndg-jymdastyryldy.html

          

]]>
18-19. 01.2023ж күні   мектеп фойесінде «English in our life», «Все языки хороши »  апталықтың ашылуына  «Лингвист» ӘБ  ұйымдастыруымен қабырға газеті шығарылды. Газетте сканвордтар, сұрақтар, ақын-жазушылардың шығармашылығы жайлы ілінді.

  «Лингвист»  әдістемелік бірлестігінің онкүндігінде 8-сыныптар арасында  «English in our life» интеллектуалдық сайысы өткізілді. Мақсаты: Оқушылардың ағылшын тіліне қызығушылықтарын арттыру, лексико – граматикалық білімдерін шыңдау, топта жұмыс жасай білуге үйрету, есте сақтау, ойлау, оқу қабілеттерін дамыту.

Сайыс 3 кезеңді қамтыды. 

I. Magic 5

II. Letter starts

III. Odd one out

Әр кезең бойынша тапсырмаларды жауапты пән мұғалімдері түсіндіріп,оқушылар белсенді жауап беріп,сайыс тартысты өтті. Нәтижесі айтылып, сайыс қорытындыланды.

 20.01. 2023 ж «Знатоки  сказок»  атты конкурсты орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдері  Г. Адильбекова ,  А. Биримбаева  өткізді. 

   23.01.2023ж  А.   Сисенбай 10 «А» сыныбында  «The Human brain»;   23.01.2023ж  4 «Ә» сыныбында А.  Биримбаева «Какие бывают дожди?»;   8 «А» сыныбында М. Жумадилова К.Мырзалиев ,"Красная книга"  ; 24.01.2023ж                                   8 «В» сыныбында  А. Асылбекова Олжас Сулейманов «Волчата»;  26.01.23. 8 «В» сыныбында  А. Зиналын « Reading for pleasure»;  27.01.2023ж  3 «Б»  сыныбында  Г. Турдиева «Искусство словесности»;   27.01.2023ж   5 «Ә» сыныбында                  Г.  Адильбекова  «Промелькнувший метеор» , 24.01.23. 5 «Ә» сыныбында  Р. Кабулова  Past  simple(Interrogative) , 30.01.       8 «А» сыныбымен  Г. Сахибек « Nouns: art»   тақырыбында үлгілі сабақтар өткізді. 

 Және де  пәндік сыныптан тыс іс-шаралар да ұтымды ұйымдастырылды .  23-27.01.2023ж орыс тілі мен әдебиеті пәнінің М. Жумадилова, А.  Асылбекованың ұйымдастыруымен   (23.01) Разработка и создание буктрейлеров               к произведениям великих русских писателей в  «Мире литературы»; (25.01)  Ағылшын тілі пәнінің мұғалімдері                          7 сыныптар арасында  «Graffiti wall by short poems» тақырыбында;  орыс  тілі  мен  әдебиеті пәнінің  А. Асылбекова , Г.  Адильбекова Г, А. Биримбаева  5-6 сыныптар арасында 26.01.«Своя игра» 25-27.01 8 «Б» сыныбымен А.  Сисенбай   “My favourite book” тақырыбында буктрейлер; 30.01. «Юные чтецы»  жобасын өткізді.  31.01 «Здравствуй, зимушка – зима!»  тақырыбында онкүндіктің жабылуы өтті.  «Лингвист» пән бірлестігінің онкүндігі жоғары деңгейде ұйымдастырылды.

     Ақпан айында «Парасат» химия, биология, география пән бірлестігінің онкүндігі өтті.  

    06 ақпан күні  химия, биология, география пәндерінен  «Жаратылыс  сыры-ғылымда »   атты жаратылыстану ғылымдарына  арналған онкүндіктің  ашылуы өтті. Ашылуында оқушылар мен ұстаздар жаңа химия кабинетінің ашылуын  салтанатты түрде ұйымдастырды.  Онкүндіктің ашылуына орай  ұйымдастырылған  іс-шараға  мұғалімдер мен  оқушылары белсене қатысты. Ребустар, түрлі логикалық тапсырмалар орындады.  Мектеп директоры                             М. Даулетова мен ардагер ұстазымыз С.Конырбаева  жаңа химия кабинетінің  ашылу   рәсімінің лентасын кесіп,  ізгі тілегін білдіріп, шығармашылық табыс тіледі.

  

   07 ақпан күні  «Жаратылыс  сыры-ғылымда » атты жаратылыстану ғылымдарына  арналған онкүндік барысында биология пәнінің мұғалімі Д. Шерганакова  8«В» сыныбымен «Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Сымбаттың бұзылуы мен жалпақтабандылықтың алдын алу шаралары» атты ашық сабақ өткізіді. Сабақта «Q-код», «Досымның суреті», «Жарық» әдістерін қолданды. Аудио, видео жазбалар берілді.  Оқушылар теориялық білімдерін практикамен ұштастыра білді. Берілген білімнің  өмірмен байланысы  «Қуыршақтың табаны»   арқылы  жалапақтабандылыққа тәжірибе жасады. Топтық, жұптық, жекелеген жұмыстар жүргізілді. «Бір ауыз сөз» арқылы кері байланыс жасалды. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығының жоғары екені  анық байқалды. 

          10-ақпан күні «Жаратылыс сыры-ғылымда» атты жаратылыстану ғылымдарына  арналған онкүндік барысында биология пәнінің мұғалімі М. Курбонкулиева 7 «А» сыныбымен «Ми. Үлкен ми сыңарлары. Ми бөлімдері» тақырыбында ашық сабақ өткізіді. Сабақта «Flippity», «Wordwaal» платформалары арқылы және «Футбол ойыны», «Кубизм», «Мені тап»,  «Моделдеу»  әдістерін қолданды. Сабақтың басында «Білім патшалығы» әдісімен оқушыларға конвертпен тапсырмалар таратылды. Бағалау шкаласы «Білім заряды» әдісіменде бағалау жүргізілді. Аудио, видео жазбалар берілді.  Оқушылар теориялық білімдерін практикамен ұштастыра білді. Тақырыпты өмірмен байланыстыра білді.  «Нейрожаттығу» жасады. Пәнаралық байланыс, саралау тапсырмалары орындалды. Топтық, жұптық, жекелеген жұмыстар жүргізілді. «Білім почтасы» арқылы кері байланыс жасалды. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығының жоғары екені  анық байқалды.

Сондай-ақ география пәнінің мұғалімі Б. Туркебаева, химия пәнінің мұғалімдері Г.Бажимова, Р. Абуқызы, биология пәнінің мұғалімдері М. Курбонкулиева, Д. Шерганакова сыныптан тыс пәндік іс-шаралар, тәжірибе алаңын, зерханалық жұмыстар мен  үлгілі сабақтар өткізді. Жаңадан қолданысқа берілген химия кабинетінің жаңа заманауи үлгіде жабдықталуы сабақтардың қызықты, әрі тәжірибе мен теорияны ұштастыруға үлкен мүмкіндік берді. 


]]>
admin Sat, 04 May 2024 11:29:43 +0600
Желтоқсан айында «Дәл ғылымдар» (математика, физика, информатика пәндерінің)әдістемелік бірлестігі «Әлем нақты ғылымдар тілінде» атты МИФ пәндерінің онкүндігін өтті. http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/157-zheltosan-ajynda-dl-ylymdar-matematika-fizika-informatika-pnderndstemelk-brlestg-lem-naty-ylymdar-tlnde-atty-mif-pndern-onkndgn-tt.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/157-zheltosan-ajynda-dl-ylymdar-matematika-fizika-informatika-pnderndstemelk-brlestg-lem-naty-ylymdar-tlnde-atty-mif-pndern-onkndgn-tt.html


]]>
  

    Желтоқсан айында «Дәл ғылымдар»  (математика, физика, информатика пәндерінің)әдістемелік бірлестігі «Әлем нақты ғылымдар тілінде»  атты МИФ пәндерінің онкүндігін өтті.  

     06-желтоқсан физика пәнінің мұғалімі Ш.Бағдаулетова 9«Б» сыныбымен физика пәні бойынша «№5 практикалық жұмыс. «Дененің еркін түсу үдеуін өлшеу, есептер шығару» тақырыбында ашық сабақ;

07-желтоқсан математика пәнінің мұғалімі К.Шунгбаева 8«В» сыныбымен алгебра пәні бойынша «Квадрат үшмүше» тақырыбында ашық сабақ;

08-желтоқсан математика пәнінің мұғалімі Р.Жөкен 7«Б» сыныбымен геометрия пәні бойынша «Теңбүйірлі үшбұрыштар, олардың белгілері және қасиеттері» тақырыбында ашық сабақ;

09- желтоқсан математика пәнінің мұғалімі Г.Тунликбаева 9«Б»  сыныбымен «Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар» тақырыбында ашық сабақ; 

математика пәнінің мұғалімі Д .Калиакпарова 5«А» сыныбымен «Жай бөлшектерді және өзара сандарды көбейту. Өзара кері сандар» тақырыбында ашық сабақ;

математика пәнінің мұғалімі К.Еркінбай 5«Ә» сыныбымен «Жай бөлшектерді және өзара сандарды көбейту. Өзара кері сандар» тақырыбында ашық сабақ; 

математика пәнінің мұғалімі А.Жакупова 6«В» сыныбымен «жақшаларды ашу. Коэффицент. Ұқсас қосылғыштар, ұқсас қосылғыштарды біріктіру» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сонымен қатар 5-6 сынып оқушылары арасында «Кім тапқыр» тақырыбында ителектуалдық сайыс ұйымдастырып өткізді. Математика пәнінің мұғалімі А. Жакупова үлгерімі төмен оқушылармен пәндік сыныптан тыс іс-шара өткізді. 


Онкүндік барысында мұғалімдер сабақтарын жоғары деңгейде,  шеберліктерімен ойдағыдай өткізді. Ашық сабақта мұғалімдердің жан-жақты ізденісі, АКТ-ны пайдалануы сондай-ақ, сабаққа оқушылардың қатысу ынтасы да жақсы болды.   
]]>
admin Sat, 04 May 2024 11:15:40 +0600
Қараша айында «Өркен» бастауыш әдістемелік бірлестігінің «Мәңгілік елдің болашағы – білімді ұрпақ» атты онкүндігі өтті. http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/156-arasha-ajynda-rken-bastauysh-dstemelk-brlestgn-mglk-eld-bolashay-blmd-rpa-atty-onkndg-tt.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/156-arasha-ajynda-rken-bastauysh-dstemelk-brlestgn-mglk-eld-bolashay-blmd-rpa-atty-onkndg-tt.html












]]>
с-тәжірибе тарату мақсатында «Бастауыш сынып пәндерінің оқытылу құзыреттілігін дамыту» атты оқыту семинарымен бастады. Мұнда У. Молдахметова,  М. Шагаева, А. Шерганакова  тәжірибелерімен бөлісті.
02.11.2023ж «Өркен» бастауыш ӘБ апталығы аясында бастауыш сынып сынып мұғалімідері Р.Утешова,  Р.Парманова, Ж.Мамырханова  «Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жұмыс үлгілері»  тақырыбында семинар  өткізілді. Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын 
қалыптастырудың жолдарын анықтау, тиімді әдіс тәсілдермен бөлісу,семинар барысында мұғалімдер тақырып төңірегінде ой бөлісіп тәжірбиемен алмасты семианар басында көңіл күйді көтеріп жағымды атмосфера туғызу мақсатында« Кім зерек» атты трениг өткізілді.Семинар барысында әдебиеттік оқу пәнінде  мәтінді  толық меңгеру үшін «Уақыт сызығы» әдісі, «Зуылдақ» әдістерімен таныстырылды .«Ара» әдісі ,«Ақылды карта » әдісі,«Жүгіртпелі эссе», «Сәлемдемені жіберіңіз атты әдіс тәсілдерін бере отырып шығармашылықпен жұмыс жасады.Сабақта  бала өз  білімін бағалау мақсатында «Білім заряды» атты әдіспен бөлісті.
   22.11.2022ж. Бастауыш сынып мұғалімі Р.Утешова 1«Б» сыныбында Әліппе сабағынан  «Әә әрпі және дыбысы» тақырыбында   ашық сабақ өткізді.  Психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында «Ыстық құшақ» әдісі арқылы жылулық шеңбері өткізілді. «Сиқырлы сандықша» әдісі арқылы өткен ережелерді қайталап еске түсірсе, «Тікұшақ» әдісі  арқылы сөздерді оқытты. «Миға шабуыл»әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашты. Сиқырлы әліппе видеосы арқылы жаңа дыбысымен таныстырды. «Әже» сөзіне дыбыстық талдау жасатты. Сурет бойынша әңгіме құрап, әңгімені сөйлемдерге талдады. Сөйлем санын анықтады.  Али мен Ая  видео жазбамен қосылып әнұранды айтылды. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерімен таныстырды. Топтық  жұмыстар жүргізілді. Ә әріпінің таңбасымен танысып ауада жазды. Саралау тапсырмалары орындалды.  Әр тапсырмалар соңында балалар бағаланып отырды. «Кім жылдам?» ойыны арқылы жаңа сабақты қортындылады.«Тик- ток» әдісі арқылы кері байланыс алынды.
     22.11.2022ж 3 «Б» сыныбында Ж.Жанбабаева  қазақ тілі пәнінен «Түбір мен қосымша» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақ ынтымақтастық атмосферасын құрылды. «Түбір»,   «Жұрнақ», «Жалғау» деп топқа бөлінді.  Өткен тақырыпқа шолу «Күтпеген сый» әдісімен алынды. Мәтінмен жұмыс жасады.  Саралаудың «Тапсырма» тәсілі  арқылы мәтіннің мазмұнына қатысты оқушы өз пікірлерін білдірді. Сергіту сәтіне нейро жаттығуы жасалынды. Сабақта «Сөздерді жұптастыру»,  «Қарқын»,  «Терме диктант»  , «Сөздер банкісі»,  «Қоқыс жәшігі» әдіс-тәсілдері қолданылды.  Кері байланыс  «Шеринг» әдісімен берілді.  Оқушылардың білімі «Тәтті баға» әдісімен, конфет жинау арқылы, конфет саны баллға ауыстырылды бағаланды. Оқушылар алған білімдері туралы  ойларымен бөлісті. 
23.11.2022ж   Бастауыш сынып мұғалімі  Д.Куланбаева 1 «Ә» сыныбында Әліппе сабағынан «Пп әрпі және дыбысы»тақырыбында  ашық сабақ өткізді. Сабақты ашу мақсатында оқушыларға «Нейро» жаттығуын орындатып, «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы оқушылар  жылы  лебіздерін білдірді. «Кір жайғыш» әдісі оқушылардың  сабақты қалай меңгергенін анықтады.  «Сиқырлы доп» арқылы жаңа тақырыпты ашты. П  дыбысынан басталатын сөздерді тауып, буынға бөліп оқыды. Доп сөзіне дыбыстық талдау жасап, сурет бойынша әңгіме құрады. Сөйлем санын анықтады. Топтық   жұмыстар жүргізілді.  Саралау тапсырмалары орындалды.  ВЕНН диаграмасы арқылы б мен п дыбыстарының айырмашылығын көрсетті.  23.11.2022ж  А.Талдыбаева   1 «А» сыныбында Әліппе сабағынан «Пп әрпі және дыбысы»тақырыбында үлгілі сабақ өткізді. Сабақта  «Нейро» жаттығуы, «шаттық шеңбер», «Галлереяны аралау» , «Күзгі жапырақтар», «Пазл»  әдістерін  қолданды. «Білім теңізі» әдісін орындау барысында кемедегі берілген жасырын сөздерді оқушылар
 буынға бөліп оқыды.Доп сөзіне дыбыстық талдау жасатты Сурет бойынша әңгіме құрап,әңгімені сөйлемдерге талдады.      Сөйлем санын анықтады. Тапсырмалары орындалды. 

            23.11.2022ж    0 «Ә» сынып  Сынып жетекшісі: А.Шайвозова Сауат ашу  пәнінен  «Ии дыбысы мен әріпі» тақырыбында үлгілі ашық сабақ өткізді.Сабақты ашу мақсатында балаларға сұрақтар қойылды. Балалар сұрақтарға жауап беріп сайқымазақ бейнесін құрастырды. Қима қағаздан. Цирк сөзіне дыбыстық талдау жасады. Жұмбақ жасыру арқылы балаларға И дыбысынан басталатын өздерді тапқызды. Дыбыстық талдау жасалды. Сергіту сәтін орындады. Суретпен,  дәптермен жұмыс болды. Сабақ соңында балаларды көңілді смайликтер арқылы марапаттады.

    23.11.2022ж. Е. Баташева  3 «А» сыныбында әдебиеттік оқу пәнінен Ы. Алтынсариннің «Бақыт құсы» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақты ұйымдастыру кезеңінен бастады. Үй тапсырмасын тексеруде  қонаққа  тоқылдақ құсын шақырып, «Құрт жинау» әдісі арқылы сұрақ  жауап  түрінде   қайталады. Топқа «Бақыт құсы» деген сөзді қалай түсінетіндерін постер тарату арқылы жаңа сабақты ашты. Ертегі бойынша сөдікпен жұмыс жүргізілді. Оқушылар ертегіні тізбектей және рөлдерге бөліп оқып берді. Сергіту сәтінде ертегі бойынша көрініс көрсетілді. Үйге тапсырма берілді. Сабақта қолданылған көрнекіліктері, АКТ, слайдтары талапқа сай және оларды  тиімді пайдалана білді.

24.11.2022ж . Р. Парманова 1 «В» сыныбымен  математика пәнінен  «10 ға дейінгі сандарды қосу және азайту» тақырыбында үлгілі ашық сабақ өткізді. Сабақта жағымды ахуал қалыптастырды. Өткенді пысықтау мақсатында «Доп лақтыру»  әдісін қолданды. Сабақта  «Тәтті кәмпиттерді жинайық», «Алдар Көсені қонақ етейік» ойынын қолданды. Топтық, жұптық  жұмыс жүргізілді. Саралау тапсырмасырмасында  карточкалар арқылы орындатты. 

24.11.2022  Ж.Мамырханова  Дүниетану пәнінен   «Мектеп ережелері»  тақырыбында үлгілі ашық сабақ өткізді. Сабақты «Көңілді күн» әуенімен бастады. Өткен тақырып бойыншы «Ой қозғау» суреттер арқылы өлең құрастырды. «Стикерлі диолог»  әдісімен  оқушылар жауап жазып, суреттер арқылы келесі оқушыға сұрақ қойды. Топтық жұмыс берілді. Оқушылар топтың ережесін,  кітапхана ережесін, асхана ережелерін құрып, өз ойларын ортаға салды. «Тәртіп бар жерде- тәрбие бар» мақалдың мағынасын түсінді. Сабақты қорытындылау мақсатында «Сынақ» әдісімен  тест тапсырды. Оқушылар сабаққа белсене қатысты. «Сәтті күн» парақшасын толтырып,  бүгінгі сабақтан алған білімдері туралы ойларын  айтты.Үйге тапсырма берілді. Сабақта қолданылған көрнекіліктері, АКТ, слайдтары талапқа сай және оларды  тиімді пайдалана білді.

25.11.22ж   4 «Ә» сынып. М. Шагаева  әдебиеттік оқу пәнінен «Ескі қорғандардың сыры» тақырыбында үлгілі сабақ өткізді. «Ізгі тілек» әдісімен сабақты бастады. Өткен сабақ бойынша «Ыстық орындық» әдісімен  Қ.М.  Әлидің аудармасы,  О. Сүлейменовтың «Ертегі» өлеңін кезектесіп, мәнерлеп оқып берді. Өлең мазмұнын талдады. Жаңа сабақты бастауда оқушылар ребустар шешіп, шешуі болған сөздердің қорғаннан табылған жәдігерлерге жататынын айта алды. Қорғандар  туралы видеоролик көрсетілді. «Археолог» және «Археолог сыры» өлеңін талдады. Мұғалім сабаққа жан-жақты дайындалған. Сабақ барысында АКТ құрылғылары пайдаланылды. Тақырып мазмұнын түсінгенін оқушылар жеке, жұптық тапсырмалар арқылы аша алды. Жеке сөздерге «Бес жолды өлең» құрастырып, оқушыларға тиімді кері байланыс берді. Оқыту мақсатына жетудің тиімді құралдарын пайдаланды. Сабақта алған білімдерін тиянақтау мақсатында тест тапсырмалары берілді. Кері байланыс «Жәдігерлер» әдісі арқылы берілді. Оқушылар сабаққа белсенді қатысып, «Менің жұлдызым» әдісі арқылы бағаланды. 

25.11.22ж.  Математика пәнінен М. Нурсултанова  «1-10 дейінгі сандарды тура және кері санау»  тақырыбында  0 «А» сыныбымен үлгілі ашық сабақ өтті. Сабақты ұйымдастыру кезеңін сәлемдесу өлеңі мен бастадым.Өткен  сабақты пысықтау мақсатында видео көрсету арқылы геометриялық пішіндерді қайталады. Суреттегі заттарды санап, олар санына сәйкес келетін сандарды жапсырды. Балалар карточкаларды біріктіріп, заттардың санын сәйкестендіру тапсырмасын орындады. Бауырсақ ертегісін пайдалана отырып, тапсырмаларды орындап бауырсақты құтқарды.  1-10дейінгі сандарды тура және кері санап білімдерін бекітті.

  25.11.2022ж. М. Есимбекова әдебиеттік оқу пәнінен 4 «В» сынып оқушыларымен «Кітап-асыл қазына» тақырыбанда үлгілі  сабақ өткізді.Оқушыларды тикток, инстаграм, вацап суреттері арқылы топқа бөліп, әр топқа ертегі жасырынған мозайка таратылды. Топпен жұмыстың критерийі таныстырылып, бір -бірін отшашу арқылы бағалады.   Сабақ барысында тақырыпты ашу үшін Бинго ойыны арқылы кітап туралы мақал –мәтелдің жалғасын тапқызып, жұмбақтар жасырып, кітап сөзіне сөйлем құрады. О. Сүлейменовтың өмірбаянын видеоролик арқылы көрсетіп сол бойынша балаларға сұрақтар қойылды. Ақынның «Ертегі» шығармасын кітаптан тізбектей мәнерлеп оқушылар оқыды. Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қойылып, негізгі ойды анықтады. «Сөйлемді толықтыр», «Ыстық микрафон» , «Лайк» әдістері қолданды.  Барлығы өте белсенді қатысты, оларға  ұялы телефонға лайк жинау өте қызықты  болып, белсенділіктерін арттырды. 

 25.11.2022ж.  4 «А» сыныбында жаратылыстану пәнінен «Заттардың қасиеті өзгере ме?» тақырыбында үлгілі ашық сабақ өтті. Сабақта «Ғажайып жылулық», «Флипли» әдісі,  бойынша бір-біріне алақан соғу арқылы сәттілік тіледі. Оқушылар -«Балға» тобы, II «Шырын» тобы, III– «Балмұздақ» тобы, ІҮ-«Қағаз» тобы деп төрт топқа бөлінді. Өткен сабақты пысықтау мақсатында әдісі арқылы сұрақтарға жауап берді. Сабақтың өзгешелігі зерттеу жұмыстары жүргізілді.  Жаңа сабақты түсіндіру барысында оқушылар тарыдан жент алу процесін бақылап, тарының қасиетінің өзгерісін анықтады. Женттің қандай қоспалар арқылы жасалатынын анықтап, қайта қалпына келмейтінін, қоспа алынатынын анықтай алды. Топтық жұмыста өрік, шие тосабы мен шабдалы, алма шырындарының қалай жасалғанына зертеу жасап, олардың қатты заттан сұйық затқа айналғанын және дәмінің, түрі мен түсінің өзгергенін бақылап, анықтама берді. Сабақты бекіту мақсатында картоптың таза немесе қоспа екенін анықтау үшін картоптан крахмал алу үдерісі көрсетіліп, картоптың крахмалға ыдырайтыны арқылы оның қоспа екені айқындалды.  Сабақта кері байланыс «Бағалы тастар» әдісімен оқушылардың  білімін  бағалады.

     29.11.22ж.  У Молдахметова 3 «Ә» сынып оқушыларымен  әдебиеттік оқу пәнінен «Керемет күмбез» тақырыбында ашық сабақ өткізілді. Сабақты  «Осы біздер қандаймыз?»  атты  психологиялық тренингпен басталды.  Өткен сабақты еске түсіру мақсатында  оқушылармен «Қарлы кесек» әдісі арқылы  ойнатылды.  Сұрақ-жауап мазмұндау.  

     Суреттер сөйлейді әдісі бойынша жаңа бөліммен таныстырылып, сөзжұмбақ шешті.

«Кинометафора» , «Пазл» , «Фильворд»  әдіс-тәсілдері қолданды. Әр топ берілген тапсырмаларын  уақытында орындай білді. Әр тапсырма қалыптастырушы  бағалаумен  бағаланды.Сабақты қорытындылау сәтінде Қ.А.Йассауи кесенесі жайлы мәтін берілді, кері байланысты жасады.

      28.11.22ж.  «Оқуға  құштар мектеп» жобасы аясында «Ата мектебі» бағыты бойынша «Отбасылық дәстүрлер» , «Әже мектебі» бағыты бойынша   «Ою-өрнек- өрелі өнер» , «Театр сабақтары» , «Ертегілер еліне саяхат» жобасы  бойынша       А. Байтұрсыновтың «Қасқыр мен қозы» мысалынан;  «Шалқан», « Мақта қыз», «Үйшік»  ертегілерінен   сахналық қойылым қойды. 


 Мұғалімдер апталық барысында  сабаққа жан-жақты дайындалған, сабақ барысында АКТ құралдарын қолданды. Оқушыларға тиімді кері байланыс бере отырып,, оларды оқу мақсатына жетудің тиімді құралардын пайдаланды. Сабақта алған білімдерін бекіту мақсатында тапсырмалар беріліп ФБ жүргізді.]]>
admin Sat, 04 May 2024 11:00:58 +0600
"Дарынды бала-ел болашағы" http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/154-daryndy-bala-el-bolashay.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/154-daryndy-bala-el-bolashay.html













































]]>
2022 жылдың 23 қыркүйек күні 3-10 сынып оқущылары арасында «Балалар әлемі» жобасы шеңберінде Республикалық балалар оқуы байқауының аудандық кезеңі өтті . Аудандық кезеңде  8- сынып оқушысы Сейітбай Альбина ІІІ орынды иеленді.    
      2022 жылдың 24 қыркүйек - 04 қазан аралығында «Кенгуру- математикалық барлығы үшін» атты халықаралық ойын конкурсы өтті.  Конкурсқа -52 оқушы қатысты. І орынды 3 оқушы, ІІ орынды -1, ІІІ орынды-5 оқушы иеленді. 41-оқушы қатысқаны үшін сертификат алды.  
     2022 жылдың 19 қыркүйектен 19 қазанына дейін оқушылар тіркеліп 8 сыныптан Райымбек  батыр атындағы орта мектебінің базасында аудандық  «IQanat» республикалық олипиадасына  қатысты.  Оқушылар математика,физика, биология , география,ағылшын тілі  пәндерінен тест тапсырып, бақтарын сынады. Аудандық  кезеңге 25 оқушы қатысты. ІІ кезеңге 10 оқушы өтіп, Қонаев қаласына барып бақ сыныды. І кезеңнің жеңімпаздары болған осы оқушыларға сертификат пен Айқанат журналы табыс етілді. Ал, 8 А сынып оқушысы Даниярұлы Саян, 8Б сынып оқушысы  Баян Темірлан ІІІ кезеңінде Астана қаласында болып, «IQanat» олимпиадасының финалисті және Қордың 3-жылдық сүйемелдеу бағдарламасының қатысушылары атанды.  Бұл да үлкен жетістік.  
2022-2023 оқу жылының  26 қазанда   ҚР Оқу -ағарту министрлігінің ұйымдастыруымен өткен  «Дарын», « Зерде
        2022 жылдың   13 қазан күні    11 сынып оқушыларының    арасында жаратылыстану - математика циклы пәндері бойынша ХV Президенттік олимпиадасы ұйымдастырылды. Олимпиадаға мектеміздің 11 сынып оқушылары  математика, физика, химия, биолигия пәндерінен оқушылар қатыстырылып, пән мұғалімдері  ауданға Әуесхан Әсемді ұсынылды. Күзгі демалыста 5-11 сынып оқушыларының арасында мектепішілік пән олимпиадасы ұйымдастырылды. Оқушылар қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, математика , биология, химия, биология, тарих , география  пәндерден пән олимпиадасы жүргізіліп 47 оқушы қатысты. 39 оқушы келесі аудандық кезеңге өтті. 
5-11 сынып оқушылары арасында  «Жетісу дарыны» облыстық дарынды балалар мен талантты жастарды анықтау мақсатында ұйымдастырылған математика, жаратылыстану, қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі, Қазақстан тарих пәндерінен аудандық  олимпиадаға қатысты. Қорытындысы бойынша қазақ тілі пәнінен   10 «А» сынып оқушысы Қарабек Әсем /жетекшісі К. Сарыкова/, жаратылыстану пәнінен 6 «Ә» сынып оқушысы Дүйсен Аяулым / жетекшісі М. Курбонкулиева/ аудандық ІІ дәрежелі дипломмен; география пәнінен 11 «А» сынып оқушысы Тлеужан Ақпейіл /жетекшісі М. Даулетова/, орыс тілі пәнінен 9 «Ә» сынып оқушысы Каримов Абдулькарим/ жетекшісі М. Жумадилова/, информатика пәнінен 8 «А» сынып оқуышы  Көшербай Дархан                              / жетекшісі А. Губашева/ аудандық ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталды.
]]>
admin Fri, 03 May 2024 18:00:01 +0600
"Табысты сабақ жоспарын қалай құруға болады?" аудандық семинар http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/150-tabysty-saba-zhosparyn-alaj-rua-bolady-audandy-seminar.html http://shormanov-enkaz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/150-tabysty-saba-zhosparyn-alaj-rua-bolady-audandy-seminar.html
]]>

]]>
admin Fri, 03 May 2024 16:20:51 +0600